Lívi sztorija

Egymásra találás (Harry) +18
Unottan,kelletlenül sétáltam haza a melóból,ugyanis semmi humorom nem volt otthontalálni a barátnőm pasiját,aki napi rendszerességgel lopja az időt nálunk. Azzal még nagyon bajom sincs,de,ha előttem falják egymást,azzal mindig eszembejuttatják,hogy sosincs szerencsém a pasikkal,se semmivel. Persze,miértis most lenne? Ugyanis ismét ott terpeszkedett,barátnőmmel a kanapén,miközben a változatosság kedvéért egymás szájában matattak. Hangosan csaptam be az ajtót,de őket meg sem rezzentek,ezért egy 'csá' után betrappoltam a szobámba. Éppen elővettem a laptopomat,amikor barátnőm kiabálására lettem figyelmes.
- Brittany,jössz filmet nézni?
Nem akartam unatkozni,ezért visszamentem a nappaliba és levágódtam a kanapéra,Harry mellé. Nem törődtem vele,a filmre koncentráltam,ami a valami véletlen folytán,egy romantikus vígjáték volt. Időközben megcsörrent Jessica,a barátnőm mobilja és valami fotózásra kellett mennie,ugyanis modell.
- Te is mehetnél. - mutattam flegmán az ajtó felé,de Harry nem mozdult.
- Na,most tudnánk beszélgetni. - mosolyodott el és felémfordult.
- Kár,hogy nincs miről. Na csá. - álltam fel a kanapéról,de visszarántott,ezáltal az ölében kötöttem ki. Az arca szörnyen közel került hozzám,amitől a szívem hipersebességgel kezdett verni és a levegőt is szűrűbben vettem. Egyre közelebb hajolt,de ekkor én felemeltem a kezemet és messzebbtoltam magamtól az arcát. - Ne. Ezt ne. - tiltakoztam azonnal.
- Miért? Tudod mennyire jó illatod van? Mennyire akarlak érezni téged? - a szemembe nézve motyogta,nekem pedig még ennél is jobban kezdett verni a szívem. Ajkai lágy szívására a nyakamon automatikusan csukódtak le a szemeim,de azonnal ki is pattantak és minden erőmmel próbáltam magamtól eltolni.
- Ne,ne,ne,ne,ne. - hajtogattam,viszont egyre jobban vágytam az érintésére. Amint ajkait az enyémekre nyomta,teljesen leblokkolt az agyam. Nem tudtam semmit sem csinálni,csak ültem az ölében,lefagyva. Felkelt velem a kanapéról és elbotladozott a szobámig,aminek az ajtaját lábbal csapta be. Óvatosan lefektetett az ágyra,majd lekapta magáról a pólóját,amitől elállt a lélegzetem. Az én felsőmtől is megfosztott,majd a rövidnadrágomat is lassan lehúzta. Magáról is eltávolította a fekete farmerét és a nyakamat kezdte csókolgatni. A hátam alá nyúlt és a melltartómat akarta kikapcsolni,de én megfogtam a kezét és elhúztam onnan.
- Ne. Ezt nem tehetjük. - suttogtam elhalóan.
- Kérlek. Én már nem bírom tovább. Én... szeretlek. - motyogta a számra,a szemembe nézve.
- Mi? Akkor mi van Jess-el? - kérdeztem teljesen összezavarodva.
- Már nem érzek iránta semmit. Most már csak azért voltam vele,hogy a közeledben lehessek. - mondta és valamiért hittem neki,bár kezdeményezni még nem mertem. Ismét a hátam alá nyúlt és amikor látta,hogy nem ellenkezek,kikapcsolta a csatot. Lassan húzta le a pántokat a vállaimon,majd eldobta a szoba sarkába. Csókokkal hintette be a melleimet,majd ajkaival haladt a hasamon lefele,miközben kezeivel tovább masszírozta a melleimet. Amikor ajkaival elért a fehérneműm szegélyéhez a fogai közé vette a csipkét és elkezdte lehúzni,majd a végén a kezeivel lesegítette rólam. Az arcom zavaromban már lángolt,de ő egy csábos mosollyal válaszolt és lehajolt a szeméremdombomhoz. Amint hozzáért a csiklómhoz,mintha áramot vezettek volna belém. Megfeszültem és hangosan kezdtem zihálni,miközben hevesen pedzegette egyik legérzékenyebb pontomat. Óvatosan körbejárta egy ujjával a bejáratomat és feltolta egy ujját. Felhajolt hozzám és az arcomat kezdte elhalmozni csókokkal,miközben nekem apró nyögéseim és hangos sóhajaim gyakoribbá váltak. Harry látta rajtam,hogy hamarosan elélvezek,ezért lassan kihúzta az ujját és mellém támaszkodott. Csalódottan sóhajtottam fel,majd kezeim megindultam Harry alsógatyája felé,amit addig toltam,ameddig tudtam,onnan pedig lerúgta magáról. Már nyúltam volna,hogy én is megtegyem,amit ő tett velem pár perce,de megfogta a kezemet és elhúzta onnan.
- Ne. Nem kell ezt csinálnod. - ellenkezett mosolyogva.
- De... az előbb... te is... - dadogtam zavartan.
- Nem azért tettem. Nekem az elég öröm,ha neked jó. - magyarázta vigyorogva,majd lehajolt az ágy mellett lévő nadrágjához és kivette a farzsebéből a pénztárcáját. Kinyitotta,kivett belőle egy ezüstcsomagolású tasakot,amit felbontott a fogaival és a zacsit a pénztárcával együtt lesöpörte a földre a takaróról. Felgörgette az óvszert ágaskodó férfiasságára,majd bepozícionálta magát. Lasan nyomta belém magát,ami picit fájt és feszített,ugyanis utoljára két éve voltam férfival. Lökött egyet magán,amivel teljes hossza belémkerült,én pedig a hirtelen belémnyilaló fájdalomtól egy kisebb sikolyt engedtem ki a számon.
- Ugye nem én...? - kérdezte kétségbeesetten.
- Nem... csak már régen... - ziháltam fájdalmamba. - És nagyon nagy vagy. - szorítottam meg a kezeit. Összekulcsolta az ujjainkat,majd apró,körkörös mozdulatokkal kihúzta magát és újra belémhatolt. Ezt megismételte párszor,majd állandó ütemben kezdett tolni,az intenzív hatás kedvéért apró,mély lökésekkel ostromolt. Pár percen belül éreztem a szorítást az alhasamban,ezért lehúztam magamhoz Harry-t és átkaroltam a vállát.
- Én... mindjárt... - nyögtem ki nagynehezen és erősebben szorítottam magamhoz.
- Engedd el magad,biztonságban vagy. - motyogta a fülembe és még erőteljesebben kezdett mozogni bennem. Sikítva feszültem meg szavaira,majd éreztem,ahogy megvonaglik bennem én pedig elernyedtem a karjaiban. Zihálva zuhant mellém és erősen magához szorított. Fáradtan szuszogtam a bőrébe,miközben ő puszikat nyomott a hajamba.
- Na,megbántad? - érdeklődött halkan.
- Soha. - mosolyogtam puha bőrébe,majd apró csókokkal halmoztam el.
- Szeretlek. - motyogta a fülembe és belecsókolt a nyakhajlatomba.
- Azt... azthiszem,h-hogy én is téged. - dadogtam,majd félénken felnéztem rá. Elmosolyodott,lehajolt hozzám és szenvedélyesen megcsókolt.
Harry még aznap szakított Jessica-val és megkért,hogy legyek a barátnője. Átköltöztem hozzá,ugyanis eléggé kínos lett volna tovább így együtt laknom Jess-el,bár ő azt mondta nekem,hogy nem haragszik,hogy miattam mentek szét,nekem mégis kellemetlen lett volna. Azóta boldogan élünk együtt Harry-vel és Jessica-val is megmaradt a barátságom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése